I'm baaccccck!

Detta blogginlägget går till Daniel. Du är en sån pärla. mitt lilla gulllll.
Men det finns också många fler jag vill hissa.. och dissa. Det kommer i de kommande inläggen.

Jag har lovat Daniel att jag ska uppdatera så ofta jag kan, med tanke på att jag är arbetslös, usch, det låter illa, så kan det nog bli ordnat. Jag pluggar ju också, saaatan så drygt det är! Men så är det när man ångrar att man valde andra kurser på gymnasiet.

Anyways, ska se Seinfeld sedan sova.
Sitter ju barnvakt och barnet skall upp tidigt, ack så tidigt.

                                                                                                                                             OVER AND OUT
                                                                                                                                                     puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0