HAPPYFACE!


Jag är arbetslös men jag vet fan inte vart dagarna tar vägen. Imorgon är det fredag. Första provet i naturkunskapen. undra hur fan det skall gå. Eller hur det går till eftersom jag läser den på NTI.

Hursomhelst. Har varit hemma hos tilla och robin, alltid lika mysigt. Har gjort en annan kul grej, nämligen kollat mailen. När jag kollade den så hade jag fått ett svar om JÅÅBBB. Tror ni jag vart glad? Jobbet är i Åre på en restaurang. Jag ska jävlar i mig lära mig att åka skidor!
Så nu väntar en intervju. Det är en kombinerad tjänst så får se. Men det hade varit såå jävla gott. Bye-bye kalmar.

Nu måste jag slänga iväg ett sms till Tilla med min nyhet.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0