HAHA!



Jag kom på mig själv på bussen från träningen. Bussbiljetterna man får.. jag viker alltid dom. Innan jag går av är de läckra flygplan i olika modeller.

Nu har jag alltså varit och tränat med 3/5 av familjen Forsberg. Fyfan vad skönt det var. På onsdag blir det samma jympa pass igen. Passar skitbra eftersom jag ska vara barnvakt och hon tränar mellan 18-19 hon med.

Nu sitter man i köket och jag langar ner macka efter macka. Har även käkat gröt. Min farmor och jag plockade lite äpplen från trädgården igår och så gjorde hon mos. Så sjukt gott. Det blev nog mer äppelmos med havregrynsgröt.
Ist för socker är det godare att ha en marmelad, sylt eller mos på gröten.

Nu ska jag fortsätta äta. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0