HA!


Ett; av alla fuckin listor hit och dit, finns det bara TVÅ som är helt outstanding. Tracks i P3 med Kaj Kindvall och Digilistan, också i P3.

TVÅ; ett miffo skulle fickparkera. Bor ju lite mer söder ut i Kalmar nu och jag har mitt fönster ut mot gatan. Och det roligaste jag vet nu när jag inte gör något speciellt är att räkna alla idioter på moped samt räkna dem. För det andra, att kolla på alla som ska fickparkera. Dom blir såå nervösa. Han som precis fickparkerade står ungefär 50cm från kanten. Han står mer ute i gatan än intill kanten. Egentligen borde det bara vara dom som övningskör som får vara så dåliga, nästan. Daniel påstår att han inte heller är så bra. Men han bor i skogen och behöver aldrig fickparkera.
Tillochmed jag är inte så dålig. Jag gjorde en utmärkt parkering idag. Pappa blev nöjd. Så jag måste gjort något bra.

Jag har lust att sätta en lapp i fönstret på hans bil. DU SUGER PÅ FICKPARKERING. han har faktiskt gott med plats. åt båda hållen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0