Du e min man



Verkar vara en populär låt att sjunga. :D

jobbat på ett 40års kalas i Läckeby ikväll med Sara. En tjej i sällskapet sjöng denna sången till födelsedagsbarnet och bytte ut några ord och så. Riktigt kul att höra. Och barnen höll tal och så, så gulliga. Får väl börja planera mammas 50års(!!)-kalas snart tror jag. 

Precis hemkommen och känner att jag fortf har lite utav kvällen kvar ändå. Känns skönt. Har ju som sagt börjat bli förkyld men det vill liksom inte bryta ut. Så jag ska nog bädda ner mig med en film och en god kopp te.

Imorgon ska jag nog försöka övningsköra lite med pappa. Om han vill och orkar det. Shit, det låter som jag är en dålig förare. Men faktiskt inte. :)

Ja, film var det. men först ska jag fixa te. och sätta på min mina pyjamasbyxor <3

OVER AND OUT
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0