det där med ångest


som jag nämnde känner jag smått ångest för att plugga. Alltså, det var problem med mitt CSN, så nu får jag "bara" 1050 i månaden. Och jag som inte har några böcker ännu.  Dessutom har jag sökt jobb på annan ort, och skulle jag få jobb så sticker jag, då säger jag bye-bye kalmar! Min studievägledare sa att jag kunde komma tillbaka sen och fortsätta läsa, då har jag både böcker och förkunskap och har fördel i kurserna. Men jag känner att får jag jobb, och sen när jag kommer tillbaka.. Då är det ju ens inte säkert att jag VILL plugga kurserna.

Så nu står jag här i mitt vägskäl IGEN. What to do? Jag behöver lite hjälp. HJÄLP!

Jag lägger mitt problem och mitt tänkande åt sidan för nu ska jag göra mig klar. Ikväll är det festa. Inget kan stoppa mig.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0