Delprov


Idag skulle jag gjort första delprovet på NTI. Det är tydligen inte bara jag som kan öppna det. Så får hoppas jag kan göra det imorgon eller något. Det gick bra sa min lärare.

Ikväll ska jag på förfest hos Johanna, sen efter det åker jag nog hem. Ska till jobbet och hämta min skor med. Imorgon kanske jag ska jobba på mamas and papas. Andreas skulle ringa senare idag. Hoppas att jag måste jobba.
Behöver alla extra pengar jag kan få.

Jag hoppas även på svar från alla jobb jag har sökt. Hittade ett jobb i London som jag ska söka. Jag ska ringa dem ikväll. Vad kostar ett normal långt samtal till London? Någon som vet?

Jag hoppas på mycket just nu. Jag lever på hoppet.

jag hoppas det finns någon god mat i kylen, hoppas hoppas hoppas.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0