ångest


Middagen igår var fantastisk! Det var så kul att träffa alla. Att det var så många som kom var skitkul. Aldrig varit så mätt som jag var igår när jag åkte hem. Jösses. Jag åt en Fågel- och kötttrio - Vårrulle fylld med kyckling, äpple, spenat och lök serveras med sweet chilisås, fläskfiléspett med mango créme fraiche samt rost till förrätt. Till varmrätt åt jag baconlindad fläskfilé med hasselbackspotatis och grönpepparsås. Till efterrätt åt jag en desserttrio - Äppelsorbet, chokladpannacotta med ingefärsdoftande päron samt tartlett med vaniljkräm och nektariner.
Till detta delade jag och jessica en flaska vin.

Innan middagen igår så var jag ju på skolan.. och jag började tänka, igen! Fuccckkkk. Inte bra. Kan berätta om det sen.

Snart ska mamma och jag åka till pappa och äta lunch, sen ska vi åka lite skridskor.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0