amfibiesoldaten



Sitter här i soffan, gud vad jag älskar min bärbara dator. Sov borta inatt och ända sen jag kom hem i eftermiddags så har jag varit sur och arg eller bitter. Jag vet inte. Vill bara härifrån. Jag längtar. Jag vill träffa nya människor, hitta på nya jäkelskap, nya äventyr.

Kanske är det därför jag är så sur. Jag måste få träffa lite nytt folk. Därför ska jag gå med i skytteklubben - så jag kan träffa nya kompisar. FYYYFAAAN vad tråkigt jag har.

På tal om något helt annat. Jag saknar en viss person mer än någonsin. Hon ligger inne i lumpen. Jag saknar henne så. Det ska nog kunna bli en amfibiesoldat utav den alkolisten. Min älskade lilla slyna. Jag och MR Baylies ska nog hälsa på henne snart tror jag.
Hon är guldvärd.

Nu har pirates börjat igen.





I LÖÖÖÖÖVE.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är ingen amfibisoldat än, men om typ 2 veckor då jävlar "Fältmössa av, baskern på!" :D du är mer än välkommen, men just nu är det väldigt mycket. Efter GSU:n så får vi mer fritid och då kan vi säkert ses :)

2009-09-18 @ 10:24:30
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0