you make me sick

Alltså, satt och kollade igenom en gammal, fd, hotmail adress. Kollade lite gamla mail och hittade lite ulligt och gulligt. bla bilder från 8an (!!!) när vi var i Berlin med 9A, kommer du ihåg Annie?
Samt annat skit som fick mig att måå så dåligt!

Tänker inte lägga så stor vikt på det för det var ca 2-3 år sedan men ändå. Man tror att kärleken är stark, att den ska hålla.. men inte en chans. Evig kärlek, fuck me att den finns!


Livet är kort! Bryt reglerna. Förlåt snabbt. Kyss långsamt. Älska sant, skratta okontrollerat och ångra aldrig något som fått dig att le!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vadå för mail? Du får visa mig, blev nyfiken nu, fast bara om du vill då.

2009-10-22 @ 22:16:48
URL: http://moonbreeze.blogg.se/
Postat av: Annie

Oj, shit det måste varit rätt hemska bilder... haha

Jag tror tyvärr jag har tagit bort alla mina :( Du får gärna skicka på msn! :D

2009-10-25 @ 00:17:11
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0