What becomes of the broken hearted?


Skulle gått ut ikväll. Men okej, så blev det inte ändå.
Kände lite smått feber pga av min jävla VIDSDOMSTAND!

Så trampade hem. Öppnade en flaska vin ändå. GUD SÅ GOTT!

Snart är flaskan tom.  Gillas inte.

Sakta men säkert som flaskan töms (mamma fick ett FULLT glas också), så tänker jag också. Som jag brukar göra. Men inte något som jag ofta brukar avslöja för er.

Jag ursäktar för felstavning, särskrivning osv. Jag är lite på gasen.

Nu glömde jag bort vad jag tänkte..

Anyways, läste en artikel på aftonbladets hemsida. Om sexfantastier. Att yttra sig om det innersta är kanske lite tungt, jobbigt och pinsamt. Men varför inte liksom? Varför inte yttra sig? Jag tror det bara är bra.
Eller, det ÄR bra. Man ska aldrig hålla inne på något. Så varför inte berätta för en kompis? Som du verkligen litar på och kan snacka med allt om? Jag vet att jag har.


det var inte det jag tänkte..
va fan var det jag tänkte?

För övrigt dricker jag ett så sjuuukt gott vin. McPherson. Kostar kring 80 kr på bolaget tror jag.
Ett bra festvin för att det är så lätt drucket. Det är värt sina pengar. Man kan verkligen njuta utav det.


Nej, nu lägger jag ner detta. Ska fortsätta lyssna på Spotify, dricka vin och ha mina msn-dejter.



LOVE E.

PS. Snart kommer JULIA hit. min andra halva, min barndomsvän. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0