Tungt



Jag hade gjort mina planer idag. Följde jag dem? Nja, några.
Körskolan blev inte av. Men jag har tvättat (ska bara bädda rent), strykit, tömt diskmaskinen, diskat stekpannorna, kört en tvättmaskin till och städat mitt rum.

Så lite har jag fått gjort idag. aah, just det! Jag har även rensat min byrå lite. Jag vet vad jag ska ha med mig och vad som får stanna hemma. Det blir mest vardagskläder som får hänga med. Självklart tar jag med lite partykläder (jul&nyår skall firas i Ånn, med eller utan familj!).


Jag har även suttit och lekt lite med mitt smink och testat lite nya färger som jag har köpt.  Testat två olika eyeliner osv.
Sjukt kul! Det vill jag nog jobba med senare i mitt liv. Make up artist!
Jag älskar verkligen min röda ögonskugga. Tillsammans med den svarta. Svårt att beskriva men faan så snyggt det blir.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Sedan ska jag äta MAAAAAJSKOLVAR! med smör och salt!
Och ta ett glas vin. Ett glas tungt rött vin. Finns inget bättre på hösten.

Nä, duscha var det!

BIG KISS.

Kommentarer
Postat av: Helen

Har du något bra förslag på något gott vitt vin?

2009-10-31 @ 16:32:20
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0