someone please call 911

Jag vet inte vad som händer. JULIA! GET YOU'RE ASS OVER HERE. WE NEED TO PRATA!


Skitsamma. Idag har jag iaf tagit bort min TANDSTÄLNNING! Nu kan jag le utan att se ut som en idiot! Fick även en spolning i min visdomstand. sköööönnt. Men nu börjar det göra ont igen. Borsta borsta borsta. Det är inte så kul att borsta där tandköttet är svullet och det börjar blöda så fort man tittar på det.
Pratade om när jag skulle få ta bort den... I VÅR! när jag kommer hem. fan.

Får hitta mig en bra tandläkare där uppe i norr.



Snart ska jag iaf till min kusin. Vara lite barnvakt igen. Ikväll ska vi göra pizza. Ser fram emot det. Imorgon behöver ingen av oss gå upp vid 7 iaf.

Nu ska jag ta och göra mig klar för att åka dit bort.
pusss

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer ju alldeles snart igen, then we can prata :)

2009-10-27 @ 21:46:37
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0