om du inte mår dåligt...




.. när jag försvinner, har du ändå aldrig älskat mig.



Idag har jag umgåtts med Tilla. Vilken överraskning! Vi var på stan en sväng sedan åkte vi ut till hansa. Blev en sväng på Ikea med. Jag som inte skulle ha något, yeah right! Blev massa doftljus!

Jag börjar känna mig smått rastlös! Jag kan liksom inte sätta mig och söka massa jobb för jag har redan ett. Åker om 3v. Så nu blir det mer.. packa, försöka njuta av de sista veckorna i Kalmar.

Ska även försöka träna som en idiot oxå. Okej, inte riktigt så jag pajar kroppen men träna iaf! Har redan hänt lite. Mina jeans har börjat tappa form och tröjorna har blivit lite större. Ett gott tecken iaf. På något sätt så känns det inte fel att unna sig något gott när man tränar. Jag hoppas ni inte misstolkar detta.. Men att unna sig en god choklad en kväll är inte alls fel!


Anyways, jag är så trött. Ska ta och se på något CSI avsnitt.
Imorgon ska jag ringa körskolan och tandläkaren. Visdomstanden SKA bort! och det är snart! Imorgon ska jag nog ta och fixa mina naglar oxå. Fila, fixa nagelbanden, ja.. ni vet! Jämna till dem!

BTW, för min första lön ska jag köpa en kamera, så jag kan ta bilder och visa er Ånn. Eller så får ni göra, som många säger att de ska göra, komma och hälsa på mig! Vem behöva terapi när Ånn finns? Så otroligt fint det är där.


OVER AND OUT
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0