no time for us



Under kvällen har jag varit ute och gått en liten runda. Åkte med mamma hem efteråt. När jag kom hem bakade jag en kaka. Med lite ändringar så skulle den bli toppen! Tyckte den var så där. Men varför bakar jag inte oftare? Det är kul. Man får exprimentera lite. Men gör ett recept en gång, sen gör man lite ändringar och då blir allt myccccket bättre. Plus att det luktar så gott i hela lägenheten då. Doften av nybakat är svår att slå!

Har även packat. Låter som jag ska vara borta skitlänge men det är bara en natt. Sticker till Öland imorgon, efter jag har tränat. :)

Nu sitter jag och lyssnar på broder daniel. Skönt att varva ner.

En natt hemma, en natt borta, en natt hemma, en natt borta... Funkar ju än så länge.



Godnatt, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0