I need somebody..

who can make me feel alright.



Jag skulle laga lite mat tidigare idag. Och jag överträffade fan mig själv. Jag var förvånad.
Vi åt tacos här om dagen, så det fanns majs, tomat, paprika och lök kvar.
Så jag stekte kyckling som jag hade delat i mindre bitar, kryddade med curry och sop. (sorry, kock-termer, salt och peppar)
Under tiden kokade jag pasta.
När kycklingen var klar hällde jag på grädde och lät koka ihop. Därefter kryddade jag lite mer. När pastan var kvar hällde jag av den och la i grönsaksresterna i såsen.
Och till sist pastan!

Blandade runt och smakade lite till. Jösses.

Okej, detta är inte svårt. Även den korkaste kan klara av detta. Men ändå vart jag lite förvånad att det blev så bra!


LOVE E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0