history thats here to stay

Jösses vad man fick att göra innan man skulle åka.

Ringde soc idag på morgonen och sökte försörjningsbidrag. Ens inte säkert att jag får något jävla bidrag, så får jag inte ett jobb snart så är jag utan pengar HELT!

Förutom att jag är en fattig tonåring, så går snaart tåget. Jag börjar bli lite smått nervös nu. Det är ca 13h med tåg bara dit, sen ska jag hem oxå. Men det känns bra. Vi har haft rätt mycket kontakt över telefon och allt känns toppen. Så vad det gäller att vi skall ses känns bra men lite nervöst. Ni vet, man hör en röst i telefonen och bygger sedan upp en bild hur personen ser ut, hur stället ser ut, hur allt är osv.
Så att träffas kan bli chock om man sedan jamför med hur man hade sin bild i huvudet.

Anyway, skall fotas lite nu. Jag hoppas det blir bra.




Förresten, ni får GÄRNA underhålla mig på tåget. Det är många timmar och jag har många vänner. Hoppas jag.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0