denna helgen.. vart tog den vägen?

En liiten summering av helgen.. I lördags kväll och natt jobbade jag. Vi hade ett fullsatt harrys. Och vi fick öppna garderoben på entreplan. Så jag fick stå själv i stora garderoben. Fick lite assistans från baren när dom inte hade så mycket. Men det gick bra ändå. Och kul var det och svettigt!

Igår, söndag,  vaknade jag vid 12. Kände mig hyffsat utvilad. Tog en dusch och gjorde mig klar sen åkte jag in till stan för att träffa Tilla. Hon börjar jobba på Gina T nu i veckan, så hon får bara lov att ha på sig kläder som är från Gina. Så hon hittade massa. jag köpte ett par baggyjeans och en tröja. Efteråt åkte vi hem till tilla. Hyrde TVÅ VÄRDELÖSA filmer. Pengarna tillbaka? hell no. Vi lagade lite mat och kollade på tv. Perfekt söndagskväll.

Jag har hämtat ut mina nya linser. Snart ska jag åka och träna. Så fort mamma får ut tummen ur röven. Ikväll blir det bara chill.



Jag har tänkt lite på hur min situation ser ut.. på kärleksfronten.

Visst saknar jag någon. Räcker när man kollar på Tilla och Robin. Jag vill med ha någon att bråka med. Jag vill också ha någon att sova med.

MEN, samtidigt trivs jag så bra med mig själv. Att göra vad jag vill, när jag vill.

När jag träffar någon jag verkligen gillar så kommer jag nog tänka heeelt annorlunda.



Kommentarer
Postat av: Julia the happy and single girl who always will use men ONLY for her own needs.

Wtf Ecke, jag trodde vi var överens om att bojkotta allt sånt där trams om kärlek. Jaja, om du hittar någon snubbe med lite vätt så kan det ju funka det med. Men då måste jag godkänna honom först - min Ecke ska bara ha det bästa :)

2009-10-11 @ 11:16:43
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0