BLÖH

Mamma väckte mig idag. För att komma upp i hyffsad tid och fixa lite med papper som ska in.
Och för att vi ska åka och träna. Så precis lagom när man har tagit på sig träningskläderna, slängt i sig lite käk, DÅ plingar det på dörren.. Vår fastighetsskötare står där med garderober till oss. PÅ TIDEN? Velat ha dem sen typ juni, när vi flyttade in.

Så nu måste dem bli klara innan vi kan åka och träna och pappa ska köra bilen till verkstaden på Öland.

Bra start på dagen genom att sitta och vänta.. Jag vill träna nuuu!
Har inte tränat på en vecka! Men jag har ju cyklat från söder-norr, norr-söder några gånger också. Så det borde ju räknas.. i MOTVIND!

Jag dricker en kopp te och kollar på film så länge och hoppas på att dem ska bli klara snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0