talkin' to the wall


Lite duktig är jag allt.

Nu har jag börjat packa lite. och från början verkade det som att allt skulle få plats och bli massa över.
men nu efter hand som jag böejat packa så blir det nog på marginalen. Men det är termobyxor och min tjocka vinterjacka som kommer ta plats. och skor. Skor tar fan alltid plats.

hade trevligt igår oxå förresten. Var på KM en sväng. Inte så mycket folk faktiskt.
Tack Tilla!

Imorgon blir det FEST!
Jag åker. Annie fick fin utbildning i trollhättan så då åker hon. Och ja.. detta ska allmänt firas!
Dessutom står vi på lista på Palace imorgon. Rätt skönt att slippa stå i kö och sedan slippa betala.

nej, nu ska jag packa ner lite mer grejer.

OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0