smörar



Tidigare idag var jag på arbetsförmedlingen. Det gick som smort. När jag sa att jag fått jobb och åker om 2v blev hon så glad och önskade att alla besök tog ca 2min, som mitt samtal tog.

Gick vidare in till stan där jag mötte Tilla. Jag älskar Lagerhaus. Dem har så många små och finurliga grejer till hemmet. Jag vill ha mitt egna ställe som jag kan fylla med grejer från Lagerhaus och självklart, Indiska!

Vi sprang staden upp och ner, och till slut upp igen. Vi sprang in på Kicks för att kolla hårfärg. Jag är grymt sugen på att färga håret till min naturliga hårfärg. Men jag måste först TONA håret RÖTT, och sedan färga i den färg jag vill ha.
VARFÖR? jo, för att annars kan det slå grönt. Ja, om jag färgar håret direkt så blir det blonda mer grönt.
Lite knepigt att förklara så att ni förstår men jag måste iaf tona rött innan jag färgar.

Kom hem för någon timme sen. Har gymmat lite och sedan dansat!
Grymt kul. Man kan verkligen släppa loss och bara vara 5 igen.



En annan grej.

Ni vet, när man har lite egentid i duschen (misstolka ej!!!) man har rakat sig å allt. Det bästa är efteråt.
BODYBUTTER!
The Body shop har många olika. Och nu lagom till jul kommer det fler julinspererade dofter.

Förre året fick jag en "Cranberry", har precis smörjt in mig nu. Det doftar så gott.

Jag låter helt crazy. Men återfukta huden måste man göra! Så varför inte med en butter?



Anyways, nu ska jag se en film och ta en kopp te.
Sedan ska jag sova!


LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0