since you been gone


Mamma kommer in och väcker mig idag. jaja, jag ska gå upp! Rullar upp rullgardinen, det snöar lite smått.
Jag gillar snö!

Har ätit färska frallor till frukost och hunnit locka håret.
La mig med lite fuktigt hår igår och då är det kört för mig! Vaknar med världens fluff, på ett osexigt sätt.
Att vakna så snygga som de gör i filmer är bullshit. Man ser bara ut som skit när man vaknar.
Håret ser ut som kriget -45 och munnen luktar som Auschwitz. Typ.


Idag ska jag även plocka fram mina GRRRÖNA vinterjacka. Annars kommer röven trilla av tror jag!

Vad som mer händer idag vet jag inte riktigt. Träna kanske.
Ska iaf åka skridskor med mamma.

Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare! Det är fan bäst.

LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0