SENASTE NYTT FRÅN ÅNN dåra


Igår kväll åkte jag från Kalmar. Imorse vid kvart över nio klev jag av tåget i Ånn.
Vädret; kallt, frost, lite mulet men solen lyste igenom och ville verkligen fram. Så runt ett- två så försvann molnen och fram kom solen. Då såg man de vackra fjälltopparna, täckta med snö. Jag vill diiiiiiiit!

Under dagen har vi, Anna - tha bossss, Jessica - en annan tjej i servisen, och så jag då - servis och kök. Vi har åkt runt i BYN.  Anna har berättat om folket som bor här och så tittade vi på hur vi ev ska bo efter 1a dec då.
Just nu bor vi på vandrarhemmet och jag börjar få upp värmen på mitt rum.

Så får se, om jag ska dela en etta med Jessica eller om jag ska bo i något eget. Hyran tänker ni? Ja, de tänker sig 2000 i månaden inkl VA/V. Ja jo jag tackar!

Men det löser sig!

Sen skrev vi lite anställningsbevis så detta känns bra.

Jag orkar inte skriva så mycket mer. Ska lägga mig och se på film.
Ska upp imorgon. Ska ju jobba jag då.

FAAN! Dialekten sätter sig på hjärnan DIREKT alltså!

OVER AND OUT
LOVE e


ps ska försöka lägga över bilderna från systemkameran snart ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0