Randiga, mönstrade, rutiga, prickiga..


God kväll? Antar jag.

Idag har Jessica och jag varit inne i Åre och tittat runt i massa olika butiker.
Kom hem med nya skidstrumpor och en flece. Behövdes verkligen.
Har även tittat på mössor.
Dra mig baklänges! Vill du ha en mössa? Åk INTE till Åre. Åre är nog mössans hemstad.
Här finns det mössor i alla storlekar, färger och mönster.
Finns en kvinna i Undersåker, inte långt från Åre, som gör mössor. Jag tittade på dem och kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ha så jag struntade i det.

Finns även ett ställe i Åre som också gör mössor, i likanande design, men köpte ingen från dem heller.

Så, så svårt är det att bestämma mössa!

Nu är jag bara trött.
Ska dra hem någon film, så ikväll ska jag se film och bara mysa.

Senare i veckan får jag även flytta till lägenheten! :)
Plus att Rosendahl har fått jobb i Storlien, så nu kommer vi bli sambos!
Så länge det funkar iaf!
Puss på det.

OVER AND OUT
LOVE e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0