ostmacka med saltgurka


Som ni ser så håller jag på att fixa lite här på bloggen. Och det kommer ta TID! Jag tackar Ani för att hon har tålamod att guida mig.
Snart är allt nytt och jag hoppas att det blir som jag vill!

Iallafall, idag är jag ledig. Så just nu sitter jag nere på restaurangen och äter frukost. Ja, tänka sig. Vaknade vid tolv så klädde på mig och tog med mig datorn och gick ner hit.
Så nu sitter jag här.

Ja, internet funkar ju här iaf. Förstår inte. För på mitt rum visar datorn att det finns täckning att komma in på nätverket. Men det går inte! Det är inte jäääättebra täckning på rummet, men det är ändå 2/5 så det ska ju funka även att det går lite segt.

Men nu får fan telia lossa på tummen och få ut den ur arslet och skicka hem modemet!

Nänä, jag ska väl sitta lite till med bloggen här och fixa. Men snart ger jag fan upp!

OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0