Knäck, mintkyssar, weinernougat..

.. lingonkola, pepparkakor, radiokaka, riskakor osv



Det stämmer! Vi har gjort massa julgodis inför julbordet den 5e december!

Gick ner innan så åt vi lite och sen så började vi fixa med allt.
Vi satte då på knäcken på spisen med en gång, och det tar lååååång tid. För vi hällde ut sista knäcken i formarna för ca en halv timme sen, kvart i tolv! Sen en snabb städning, räkna kassan, stänga av allt och släcka.

KLART! Nu ska jag snart ta och bädda ner mig själv.
Jag tog med kameran ner idag för jag tänkte att jag skulle ta lite bilder men icke.
Jag stod vid spisen, hade upp till knäna att fixa knäcken och kolan.

Menmen, jag lovar att fixa bild på stället snart! Hade även tänkt ta en bild på vandrarhemmet de rummen som är nyrenoverade. Dem är så läckra!

Nej, nu ska jag ta och bädda ner mig.

Och Shirley, det är kallt. Men man vänjer sig. Och när jag flyttar från vandrarhemmet till en lägenhet så kommer jag ha MAX 100m till jobbet. Inte ens det!


OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0