Joda, jag lever.



JAA jag lever!
Det trodde ni inte?
Sorry, lite dåligt med internet här, som funkar mest till och från och inte under någon längre tid.
Hursomhelst.

Igår så åt vi lite middag här på värdshuset.
Vi åt täljstensbiff. Nu fattar ni ingenting.
Men några kilometer från Ånn finns ett ställe som heter Handöl, där finns täljstenen.
Ett ex är på små stenar man kan hitta på typ cervera, inspration osv. Små stenar som man kyler ner i frysen och kan ha i sin whiskey eller något.

Såna stenar är det fast vi värmde dem i ugn på högsta i några timmar.
Och sedan dukar man fram allt på bordet.
Då steker man sitt tuuuuuuunnt skivat kött på stenarna.

Jag var skeptisk. Men efter igår. WOW!
Så jävla gott.

Så nu tycker jag ni bokar en resa hit upp.
Åker långfärdsskridskor på Ånnsjön, käkar Ånnsjöfisk, åker skidor i Åre en dag, äter täljstensbiff och sen kan ni få åka hem.

Samtidigt så var det lite hejdå för Viktoria som slutar här nu.
Lite tråkigt menemen. Hon ska bli frisör nu ist.


Längtar lite till lägenheten nu.
MED internet.
Kunna sitta hemma en fredagskväll. Kolla på film och käka godis.
Just nu sitter jag på restaurangen och häckar.
Jag måste se väldigt social ut. eller inte.


Nänä, jag ska väl ta och surfa vidare, kanske kommer på något mer att skriva sedan.

OVER AND OUT
LOVE e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0