Jag är en försökskanin


Varit hemma någon timme. Imorse var det inte alls kul att gå upp. En viss person har tagit ALLT täcke och ALL plats som fanns i sängen inatt.

Men nu är jag hemma! Packar ner det jag inte kommer använda. Tvättar en maskin med det sista.
Alltså, alla jävla toalett artiklar! Hur packar man ner schampoo, balsam, andra hårprodukter, tandborstar, smink, rakhyvel osv? Hur packar man detta SMART?

Min trunk är lagom stor nu. Allt får plats utan att tvinga ner det.
Dock måste jag bestämma mig vad jag ska ha på mig på julafton och nyårsafton.

Åh.

Som grädden på moset håller jag på att fixa här hemma. Det ser ut som kriget. Det vill jag lova er!
jag ber lite om ursäkt, vi håller på att tapetsera om i hallen och köket. Så det ser lite kaos ut men allt är torrt så inga worries om fläckar på kläderna! Jag har varit försökskanin och ingen färg har släppt och fastnat på mina kläder.

Nu ska jag väl försöka fixa vidare här. Måste även ha lite mat i magen.

Jag ser även att jag skulle behöva putsa mina fönster. Men det får mamma göra efter jag åkt.


Nä, mat och fixa lite.


OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0