haunted


Jag tror att huset som vi har vår lägenhet i, är besökt.
Vi lever på andra våningen och har en våning över oss.
Där står det TOMT!

okej, inte läskigt tänker ni.. Men tänk er att på kvällarna så händer det något det där!
Många kanske bor i villa eller lägenhet men alla har vi väl möblerat om? Eller flyttat?

Tänk er att ni ska flytta på en ganska tung byrå. Utan att lägga något under så att det underlättar att flytta den.
Den tunga byrån flyttas sakta och trögt över golvet. Golvet repas och det gnisslar lite. SÅ LÅTER DET FRÅN DEN TOMMA ÖVERVÅNINGEN! jag skämtar inte.

Sen är det de där andra ljudet. att någon går också. Med ganska tunga steg.

Jag vet inte vad som pågår i detta hus men lite creepy är det.
Anyways, ni ska inte vara rädda över att komma hem till mig. Jag vill inte skrämma skiten ur er.
Men jag brukar inte ha sällskap efter 22.30 ändå så.. =P


LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0