Godkväll


God kväll damer och herrar!

Jag är lite tom på ord just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller berätta.
Idag har jag alltås jobbat.
Så nu är jag ledig söndag och måndag! Så ska väl försöka ta mig ut på en promenad någon dag eller så.

Julia berättade även idag att hon inte kommer upp till jul.
Så får se lite hur jag ska göra nu. Jag och jessica får väl slå ihop oss.
Det löser sig!

jag kan köket och de flesta rätterna nu. Men Anna går gärna bakom direkt när det kommer en bong och vill gärna vara med. Och så rör hon ett extra varv i såsen innan hon går vidare.


Nej, jag längtar inte hem heller.
Men jag vill gärna ha mitt modem!!!

Förrseten, det springer en herrelös katt omkring här. Funderar på att ta in den till mig. Men fan, då måste jag omvända den till en innekatt ju.
Lite jobbigt. Får fundera ett litet tag till över detta.



OVER AND OUT
LOVE e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0