Första gången


En tanke som slog mig nyss.

Hur känns det att flytta 108mil hemifrån?

Jag ääälskar det! Jag har haft tur också kanske.
Komma till ett ställe där alla är så öppna och trevliga.
Min chef Anna är inte bara en chef men utan en vän. Hon är chef och strikt när hon måste.

Annars är det oooftast glada toner på jobbet. Om det inte gäller vattnet. För vattnet SUCKS, big time!

För ett år sen gick man fortf i skolan och någon tanke att jobba i fjällen fanns inte då. Mest att man skulle hitta ett jobb så man kunde överleva. Och att flytta hemifrån så fort som möjligt efter studenten.
Jag måste säga att allt gick så fortf. Från att stå i skolans kök för ett år sen, fylla 18(bland det bästa detta året), studentbalen, studenten.. och sedan sitta och söka jobb.

Men nu sitter jag här. 108 mil hemifrån och jag trivs.

Och E14 från Ånn mot Storlien och Norge måste vara vägen gud glömde. Men att se fjällen hela vägen är nog bland det vackraste jag har sett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0