...


God morgon.

Idag ska jag och Jessica stänga HELT SJÄLVA! Men det ska nog gå bra!
Jag är faktiskt lite nervös men om jag gjorde som igår, eller som jag brukar när jag jobbar stängning så ska väl detta gå som smort.

Jag har fått min harrys lön. Utan problem denna gången.

Jag har även hittat en körskola i Östersund som jag ska skriva in mig på. Bilarna är Peagout, hur fan ska detta gå?
Men dem hade bra priser på allt och så hade dem paket med körlektioner som var rabatterade oxå.

Mäste även hitta en stackare som vill övningsköra med mig. Men det får bli efter jul tror jag. En intensivkurs efter jul.
Ja, det låter bra!

Nu ska jag kolla på ett House-avsnitt sen ska jag ner och jobba.

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0