Can I keep you?


Bloggar från vårt tomma kök just nu.
köksmöblerna står i vardagsrummet, likaså möblerna i hallen.
I veckan kommer de troligen och tapetserar om köket och hallen.
Efter det är matrummet och vardagsrummet.
Får se om jag är med i den förvandlingen där.

Snart blir det fläskfilé och ugnsbakade rotfrukter.
Efter det blir det en chokladkaka som jag har bakat.
Vänter just nu på att daa pears ska komma hem.
JAG ÄR HUNGRIIIIIIIG!

Sitter på en fuckin' träpall från ikea. tappat känseln i röven.
Jag tog med datorn till köket för att lyssna på lite bra musik medans jag höll på att laga mat. Nu är allt i ugnen.. och jag bara väntar på att de ska komma hem.

Oh, nämnde jag att jag är hungrig?

OVER AND OUT, LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0