bilder


Här kommer några bilder. Dock suger jag på systemkamera. Men jag ska lära mig den!
Jag tackar även Julia för LÅNET av HENNES systemkamera.

Bilderna är tagna precis utanför värdshuset där jag ska jobba. E14 går precis utanför, sen ligger järnvägen precis där och nedanför järnvägen så är det lite skog som är ned huggen och sedan är det en stooooooooor sjö. Just nu är det 15cm is på den..
Bilderna är tagna på dagen. Inte så bra ljus då.







Tänk, denna utsikt har jag från jobbet.

OVER AND OUT
LOVE e


miss u

Kommentarer
Postat av: Julia

Varsågod :) ta väl hand om henne. Gick det bra med minneskortet eller?

2009-11-17 @ 18:34:45
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0