Are you blind?

TILLA; Herman är inte läskig. Han bubblar och ibland vill han har mer gott men tillslut blir han sjuhelvets god kaka!



Idag har jag jobbat. Hela dagen. Anna gick vid halv ett eller något. Så sen dess var jag boss i köket. Inte ett skit att göra. Jessica hade inte heller något att göra.

Vi fixade oss lite käk, och precis när jag sätter mig för att äta så kommer Annas pappa in och vill ha mat.
En större karl som gärna äter lite mer. Och hans.. vän eller något.
Min hy gillar inte stekt-fläsk-os!

Får skrubba lite extra.

Dessutom stängde vi själva. Tummen upp för det! Så jag hoppas vi fick gjort allt, stängt av allt osv. Kollade iaf och då var allt avstängt.

Vi blev kvar nästan två timmar EFTER stängning. Vi åt och kollade lite på tv. Eftersom varken min eller hennes tv funkar.

Jag längtar lite efter flytten till lägenheten nu. Men det är en bit att gå sedan, eller.. 60-70m kanske.
Okej, det är inte långt. Men när man ska på E14 med TUNG trafik så är det inte så roligt.
Men det löser sig. Får fixa en reflex overall eller något. Då lär jag ju synas.

Nej, nu ska jag ta och krypa ner!
Imorgon ska jag göra min adressändring och ringa till körskolan i Östersund, I think!
Adressändringen ska jag iaf göra!

Godnatt på er!

OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0