Alpina

Hej på er mina vänner!

Idag vaknade jag rätt tidigt så jag bara låg i sängen. Bara låg. Tittade och funderade. Till slut satte jag igång en film.
Jag hann kanske kolla en kvart sen ringde Anna och frågade om jag ville hänga med Ingrig till Åre.
Javisst, varför inte. Bättre än att bara ligga i sängen och kolla på en film.

Så vi vart i Åre och Ingrig handlade lite och så visade hon runt mig i Åre. Och sedan så tog vi en fika.
Åre är verkligen en jättemysig by. Synd bara att de använder sina snökanoner så mycket. Det blir som en grå dimma som ligger över hela Åre.

Hade inte dimman legat så hade man haft jättefin utsikt från backen.

Nu är det cirkus krokus två veckor kvar tills det är den alpina världscupen i Åre. Spännande.

Men nu ska jag surfa vidare och hoppas Grinchen blir klar innan stängning.

OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0