20091128



Ja. 4 år.

Jag minns vår första kyss. Jag minns allt vårt första. Du fick mig att må såå bra. Jag var så bra då. Jag var fan kung på allt.
Sedan raserades allt. Jag blev kvar i ruiner.

Jag har försökt men det går inte. Ingen kan få mig att må så bra som du kan. Med dig så försvinner världens alla problem och det är bara du och jag.
Jag saknar att kunna ringa dig och bara säga att jag älskar dig.
Jag saknar sättet du retas med mig. Jag saknar tryggheten du gav mig. Jag saknar ALLT som har med dig att göra.
Det finns bara en, bara du.
Jag saknar en hemmakväll, bara du och jag. Jag i din famn.
Jag saknar oss.

jag älskar dig



OVER AND OUT
LOVE you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0