13


Just det, 13 dagar kvar till Dagen D. Jag flyttar.
Förlåt om jag tjatar om det men nu börjar jag bli smått nervös. Och jag flyttar mer än 80mil hemifrån. Det tar ca14h med tåg, ENKEL resa.

Så ja, jag har rätt att vara nervös och orolig. Inte för att jag ska jobba, men för att det är så långt bort. Hemma kan man lätt och snabbt komma hem och något har hänt.. Nu, får allt vänta tills säsongen är över.

Anyways, denna vecka kommer säkert gå fortare än alla andra.

I lördags kom mamma hem med en bok om kaffedrinkar och två XL-pack med näsdukar. "Sånna är bra att ha där  uppe!"
Okej, jag litar på dig.
Kommer sluta med att jag hittar ett paket näsdukar i varenda ficka på alla jackor och väskor sen.

Nu ska fixa lite lunch, sedan vet jag inte. Ska träna lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0