VET NI?


Efter jag och jessica stängt ner så satt vi kvar och kollade på lite på pirates och tog en macka.
Först kom det 6bilar i rad från Storlien EFTER det kom det en POLISBIL. DET NI!
Har inte sett en enda polisbil på en månad.

För ja, jag har fan varit här en månad! Och skulle lätt kunna stanna ett år till!
Ska bara ta körkort med men det börjar jag med igen efter jul. Måste hitta någon som vill och vågar övningsköra med mig. Det löser sig.

Var även uppe hos Pelle&Karin en sväng med Sjöman.
Varför jag var där kan jag inte berätta just nu.
Men dem har en hund som jag en vacker dag kommer ta med mig hem tror jag.
Han fäller och det skiter jag i men jösses vad mysig han är!
Satt kanske en kvar med honom och bara mös.

Jag saknar djur. Eller, katt.

Anyway, nu ska jag vila mig.
Imorgon väntar jobb heela dagen.
och på måndag, som jag är lite nervös inför, ska jag ha lunchen själv.
Eller, jag ska fixa den själv.
Men det ska jag klara av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0