try?


Människor säger alltid att man ska försöka.
Jag har försökt. Din tur att försöka nu.
Jag ger upp. Jag har hoppats och hoppats men nu ger jag upp.
Envägs relationer funkar inte, har jag hört.


Ikväll var det lika kallt ute som en nyårs afton jag firade hos Olsson's.
Det minns jag. Det var en bra kväll.
Men kallare kommer det att bli här. Det gillar jag!
Jag klär fan på mig mer för att hålla värme än att sitta näck och fortf svettas.

Julia kommer till nyår.
Så Anna, nyår vill jag vara ledig!

Tänkte på fjällen idag när jag gick till jobbet.
Tar ju E14 till jobbet varje dag, snabbast och enklast så.
Då ser jag fjällen och  ena dagen är det grått och man ser bara de närmaste topparna.
Idag var det klart. Så klart att man tydligt kunde se fjällen typ längst bort.
Varje dag är vacker och varje dag är unik.

Mer än detta vet jag inte just nu.


OVER AND OUT
LOVE e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0