skitigt



Hörni! Jag kom på lite grejer.
Ett, ni har inte sett hur jag bor. Ni kan få se när stället är fulländat. Just nu är det mycket som fattas för att det ska bli ett.. hem.
Lite gardiner, någon duk på köksbordet, lite kuddar i soffan och filtar, någon blomma som kan kan ta död på.
JA! Tilla! Skicka upp erat träd!

Och för det andra..
Jag bor i ett garage, där dem har byggt en lägenhet, dem glömde frys och ugn men jag överlever. Utgången är mot E14, och det är skitigt att gå på E14 varje dag, tro mig.
Och mitt enda fönster är mot järnvägen. Nu har jag bott här en vecka och jag kan fortf inte lära mig när tågen tutar när dem kommer.
Nabotåget tutar ALLTID utanför mitt fönster kring 18.50-18.51
Att jag ALDRIG lär mig. och nattåget susar förbi varje morgon 09.15-09.25

Jag antar att detta är saker jag aldrig kommer lära mig. Jo, jag har lärt mig att tågen kommer och går vid tidpunkterna men aldrig att dem tutar utanför mitt fönster. Jag blir alltid lika skrämd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0