only time will tell


HÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Nu är jag lite full i fan!

Jag och Jessica satt kvar och kollade slutet på Idol-finalen!
och satt och diskuterade lite. Om julen.
Tyvärr inget jag kan avslöja nu innan eftersom Stålisarna läser detta.

HAHA! Lyssnar på musiken som strömmar ur mina högtalare.
Och rekalmen på spotify. HAHAHA! Philips söker världens morgontröttaste människor!

Anyway, jul! ja. jag och jessica smider lite planer.
Ska bli kul.

För övrigt hade vi en åtta bokad ikväll, 3-rätters. Men de blev bara fyra. Dem söp mer och åt desto mindre.
Men till efterrätt fick de kladdkaka med lite jämtländksa bär. och en Cointreaugrädde.
Äter man grädden för sig är den lite besk men tillsammans med kladdkakan och bären så blev det så sinnessjukt gott!

Nää, nu ska jag snart sova. Njaa, ett glas o'boy till.

Somebody, somebody is you

OVER AND OUT
LOVE e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0