nervös och skitnödig



Idag har jag varit helt slut. Hela dagen.
Och idag har jag även bränt julskinkan.
Grattis Rask.

Och imorgon, ska jag inte göra något alls förens jag ska ut och gå med Jessica och Ingrid.
Kan tyvärr inte berätta vad det är vi ska göra.
På kvällen ska jag och jessica hem till Stålis för lite älgskav
och klä granen. Jösses, har lite svårt att förstå att det är julafton snart.
Känns lite konstigt när man inte har sprungit på stan i sista minuten och letat julklappar i år.
Men nästa år ska jag fan göra det.
Klä på sig massa kläder, gå in till stan och trängas i affärer med tjocka vinterjackor på.

Nej, jag bara skoja! Jag ska gå näck och trängas med andra.

Nu ska jag duscha sedan sova. Det behöver jag.


OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0