MOHAHA!


Jag har jobbat som en gnu därför ingen uppdatering.

Men igår hade vi julbordet. OchALLT var hemlagat, pressylta, köttbullarna, inkokt ånnsjöfisk, laxen, sillarna.. OSV  OSV

Och vi var trötta. Även att jag gick tidigare och skulle öppna idag så ville jag fan inte upp ur sängen.
Men imorgon är jag ledig och då ska jag sooooooooooova. Skall även försöka fixa lite här.

Har fått låna lite grejer från värdshuset till lägenheten. Får lite muggar snart som Ingrid kommer med.
Då ska jag dricka o'boy! Det du mamma!
Jag har köpt egen o'boy och egen mjölk.

Men det är fan inte billigt att handla, det må jag säga.
Men jag handlade bara det viktigaste..

Nää, kolla på lite house och vänta på Ingrid.

Imorgon får ni lite bilder från julbordet.
Tog även bilder på Elina och Embla, Annas ungar, som blev riktigt fina, men jag vet inte om jag vågar lägga upp dem. Så busiga och söta. Men dem är nog ännu sötare när dem sover och är lugna. Hähä.

Min morbror kommer även hem till jul från the sunshine state.
Önskade mig ett par nya converse. Vad mer kan man önska sig från USA?
Jag gillar converse, så det blir bra!
Men jag tycker allt att ni ska komma hit upp och hälsa på då. Allihopa.


House var det ja!

OVER AND OUT for now
LOVE e





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0