kiss me deadly


Heej på er!
Inte skrivit på ett tag men det har varit full rulle.

Julafton firades med Stålis och det var en mycket mysig eftermiddag och kväll.
Tomten kom och även jag fick paket.
Från Ingrid fick jag en sitt dyna. Uppblåsbar. Och fyfan vad varmt det blir om rumpan!
Från Värdshuse fick jag en stund hos Marita. HEJ MASSAGE!
Det var verkligen uppskattat. Dags att fixa till knutarna i ryggen nu.
Gäller att vårda sin personal!

Igår fyllde värdhuse två år och det firades. Det var lugnt så Jessica och jag fick gå tidigare. Så vi drack lite.
Eller, ganska mycket. Fyfan. Min mage gillar inte kaffe. Det går rätt igenom och värre rännskitar finns inte.
Så idag har jag inte mått såå jävla bra. Men jag har klarat dagen och nu ska jag ta igen förlorad sömn.

Ser fram emot nyår nu. Dags för ett nytt år med nya möjligheter och nya erfarenheter.
Och nyårdagen, om vi ska iväg och bowla!
MYsigt att hitta på saker ihop.

Förlorad sömn måste tas igen.
Imorgon har vi pizzabuffé.
Det ser jag fram emot. Hoppas på lite folk.

GOD NATT!
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0