higher


Shit. Vilken konstig kväll det har varit på jobbet. Inget att göra.
Jag har ingen koll på vilken dag det är längre. Går på datum nu för tiden.

Det var inget att göra ikväll. Så jag hoppas att det blir mer imorgon.
När alla norrbaggar ska hem från Åre och måste stanna till för att käka.
Ska även göra lite sallader till salladsbuffén inför veckan, så mycket som det går då.

Nää, nu ska jag sova. Öppnar ju imorgon och vill få lite gjort innan vi öppnar.
Och imorgon kommer Rosendahl hit oxå.
Dessvärre har jag inget att bjuda på. Men det löser sig.
Vi får leva på mackor. Borde funka.

För någon veckan sen bodde en gubbe på vandrarhemmet. Jessica och jag stängde den kvällen och precis när vi kommit upp själva till vandrarhemmet kom hon på att hon glömt göra frukostbricka. Så ner igen, larma av, smör, bröd, ost, juice, illa kvickt på en tallrik och in i vandrarhemsköket.

ikväll var det liknande händelse. eller, Jessica ringer och frågar om vi lagt fram nyckel till en familj som kommer sent ikväll. Detta hade inte jag någon aning om. jessica har ingen nyckel till värdshuset men jag har för att jag öppnar imorgon. Så jessica kommer hit och hämtar den, och lägger fram nyckeln till familjen som jag hoppas nu har kommit.

Och halvvägs bort till mig så kommer bruttan på att hon kunde tagit bilen. SMART JESSICA!


Haha, nu måste jag vila hjärnan så jag inte glömmer den imorgon när jag ska till jobbet.

PUSS och godnatt.


och mamma, jag är inte en liten flicka med size 6 i skor längre. jag är en kvinna med wo's size 8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0