headache


Kolla in detta! Till vänster hittar du min underbara vän Ellie.
Är hon inte söt? Hon är 12 år på bilden. Hon är lika söt nu, om inte sötare!

Ialla fall, Anna har köpt en matta och en fleece filt till mig. TACK!
i soffan blir det brun/beiga färger och allt annat blir i svarta detaljer typ.
Det gillar jag. Har ett svart bord som jag tänkte jag skulle ha någonstans
men jag vet inte vart.
Det löser sig!

imorgon är jag ledig igen. Då ska jag å jessica åka pulka. finns några backar att testa här!
Vi åker pulka i ånn.
På eftermiddagen så ska vi åka till Åre för att handla lite.
Börjar bli tomt i min kyl.


Förresten, ska ju fira jul med stålisarna och deras släkt å så.
Med mig, jessica och rosendahl inräknat fick Anna oss till 17st.
Hemma är vi bara 7-8 när vi firar jul. Men det verkar så mysigt när man är så många så jag hoppas det blir det!
Hur många är ni när ni firar jul?


Nä, jag ska kolla på några brothers & sisters avsnitt nu.

OVER AND OUT
LOVE e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0