GOTT NYTT ÅR!


Jösses!
Vilket år 2009 har varit. Jag hoppas 2010 har nya erfarenheter och nya möjligheter att erbjuda.
Det har hänt så otroligt mycket i år.
Jag har tagit studenten, fyllt 18, studentbal, flyttat hemfrån och ett nytt och det är ett toppen jobb med härliga människor!

Allt detta har betytt så otroligt mycket för mig på olika sätt.
Jag har även fantastiska vänner som betyder mycket för mig som alltid finns där.
Och jag hoppas ni finns kvar resten av mitt liv.

Detta är årets sista inlägg.



Denna bjuder jag på!

Så, gott nytt år mina vänner!
Glöm inte grevinnan och betjänten ikväll. Men ni har säkert redan däckat innan det börjar kvart i åtta.

OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0