full av fan



Fasen. Idag har jag känt mig konstig. På ett bra vis tror jag.
Känt mig lite busig och full med jävulskap i kroppen.
Lite halvt flum. Skulle egentligen bara lägga mig på folvet och asgarva en kvart.
Det kunde jag inte göra på jobbet heller. Hur skulle det se ut?

Har även vaccinerat mig idag och det lugnade väl mig lite.
Inte lika busig efteråt. Men nu har jag mest ont i armen.
Mår lite illa.

Eftersom jag har flyttat till lägenheten nu så har jag kanske 150m till jobbet ist för 20.
Och på kvällarna får man lite frisk luft när man går hem.
Det är något visst med luften här. Men inte om en tradare kör förbi då.
Innan och efter den är det något.
Luften är som ett SPA typ. Man känner sig lite renare och lite friskare i kroppen.

imorgon börjar jag vid tvååååååååå.  SOVMORGON! YES. my ass heller.
jag och jessica ska till åre och handla käk. Dags att fylla min lilla kyl. Får väl köpa mest sånt
som klarar sig utan kyl. Hej konserv.


Nähä, om man ska käka upp sina Geisha. Dem ser så läskande ut.
Och jag saknar fortf TV.

OVER AND OUT
LOVE e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0