....



God morgon. Eller, god förmiddag.
Inatt har jag sovit såå sjukt dåligt!
Jag brukar inte ha problem med att sova.
Men inatt.. jag tror jag har vaknat varje kvart med ett ryck, kollat på klockan.. "å, har det bara gått en kvart"
Och plötsligt ringer klockan.
Tänkte jag skulle gå upp vid nio men det sket sig ju.

Anyway, jag ska duscha och sen diska lite till tror jag.
Mitt diskmedel är från Skona och luktar orkidé.
Närmare en blomma än så är bara en risk, så lets ceep it that way.


Hungrig är jag oxå...

Förresten, Rosendahl hann med nattåget igår trots förbindelser mellan kalmar - sthlm.
Så nu är hon i Storlien. Hon är bara två mil bort!

OVER AND OUT
LOVE e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0